25.4.2024 Uutinen

Arvostamme asiakkaitamme ja haluamme kuulla heitä

Cervi kohtaa asiakkaita tapahtumissa

Asiakaspalautteiden merkitys liiketoiminnassa

Asiakaspalautteiden merkitys liiketoiminnassa on korvaamaton. Ne eivät ainoastaan anna meille arvokasta tietoa siitä, miten voimme parantaa palveluitamme ja tuotteitamme, vaan myös osoittavat asiakkaidemme luottamuksen ja sitoutumisen merkityksen. Cervin sitoutuminen asiakastyytyväisyyteen ja avoimeen kommunikaatioon heijastuu kaikessa toiminnassamme.

Laadukkaan asiakaskokemuksen takaaminen on yksi Cervin merkittävistä tavoitteista. Meille on ensiarvoisen tärkeää, että asiakkaamme voivat luottaa meihin kaikissa ilmanvaihtoon, jäähdytykseen ja lämmitykseen liittyvissä asioissa. Siksi panostamme jatkuvasti sisäisten prosessiemme, järjestelmiemme ja toimintatapojemme kehittämiseen ja mittaamiseen.

NPS laadun mittarina

Yksi tärkeimmistä mittareistamme on NPS eli suositteluindeksi. Sitä voidaan sanoa tulevaisuumittariksi koska se antaa meille arvokasta tietoa siitä, kuinka todennäköisesti asiakkaamme suosittelisivat meitä muille. Vuonna 2023 Cervin NPS oli huippuluokkaa, peräti 66, mikä kertoo asiakkaidemme vahvasta sitoutumisesta ja luottamuksesta meihin. Vertailun vuoksi, keskimääräinen NPS on B2B toimialalla 39 ja rakennusalan palveluita tarjoavissa yrityksissä 24.*

Käymme asiakkaidemme ja yhteistyökumppaneidemme kanssa syvällistä vuoropuhelua monissa projekteissa ja kohtaamme heitä alan tapahtumissa. Arvostamme suuresti heidän antamiaan käytännön ideoita ja toiveita, joilla parantaa toimintaamme. Teemme myös laajoja asiakastutkimuksia ja kyselyitä, joiden avulla pyrimme parantamaan palvelukokemustamme ja yhteistyön laatua.

Saattelin juuri uusimman laajan asiakastyytyväisyystutkimuksen matkaan ja mielenkiinnolla odotan sen tuloksia. Toivottavasti saamme otoksesta runsaasti vastauksia. Tutkimus on tärkeä työkalu Cervin ja koko Cervi Groupin asiakastyytyväisyyden kehittämiseksi”, kertoo Minna Pyykkö, Cervin markkinointipäällikkö.

Cervin laatupolitiikka

Cervin laatupolitiikka ohjaa päivittäistä tekemistämme ja palvelumme ehdoton ydin on luotettava asiakaskokemus. Cervin laatupolitiikkaan kuuluu prosessien automatisoitu seuranta ja raportointi asiakkaille sekä asiakaspalautteen jatkuva mittaaminen. Jokaisen projektin jälkeen asiakkaamme saavat kattavan raportin töistä kuvineen ja mahdollisuuden antaa palautetta. Jaamme palautteiden tulokset säännöllisesti koko henkilökunnalle ja käsittelemme niitä liiketoiminnoittain kuukausipalavereissamme.

Olemmekin erittäin kiitollisia kaikille, jotka osallistuvat palautteiden antamiseen. Teidän panoksenne on meille arvokas, ja pyrimme jatkuvasti kehittämään toimintaamme vastaamaan paremmin asiakkaidemme tarpeita ja odotuksia.

*Lähde: Celarly Rated

 

Aiheeseen liittyvät artikkelit

Uutinen

Uutisvirta

19.11.2024

Nuoremman polven konkari Niilo Mäkinen on nimitetty SKLL:n hallitukseen

Olemme iloisia ilmoittaessamme, että Suomen Kylmäliikkeiden Liitto ry on valinnut Kylmäset Oy toimitusjohtajan Niilo Mäkisen ensi vuonna hallitukseensa. Tämä nimitys vahvistaa Cervi Groupin sitoutumista kylmäalan kehittämiseen ja yhteistyöhön koko toimialan kanssa. Niilon asiantuntemus ja intohimo alaa kohtaan luovat erinomaisen pohjan alan edistämiseen ja kestävien ratkaisujen löytämiseen yhdessä muiden ammattilaisten kanssa. Niilo kommentoi nimitystään seuraavasti: ”Oli […]

3.10.2024

Ekolämpönen Oy liittyy Cervi Groupiin ja täydentää Cervin energiatehokkaan olosuhdetekniikan asiantuntijuutta. 

Ekolämpönen Oy liittyy Cervi Groupiin ja tuo vahvistusta Cervin olosuhdetekniikan asiantuntijuuteen. Etelä-Suomessa toimiva Ekolämpönen on erikoistunut energiatehokkaisiin ratkaisuihin, erityisesti maalämmön ja poistoilman lämmöntalteenoton yhdistämiseen taloyhtiöille ja liike- ja toimitiloille. 

25.9.2024

Opiskelut alkoivat, mutta ne eivät tarjoa ratkaisua ilmanvaihto- ja kylmäalan osaajapulaan – Cervi: “Jatkuvasti kasvavalle kylmäpuolelle ei tahdo löytyä opettajia”

Osaajapula on ilmanvaihto- ja kylmäalalla yleinen ongelma, jota alan nykyiset opintojen aloituspaikat eivät paikkaa. Samalla rakennusalan huonon suhdanteen vuoksi potentiaalisia alanvaihtajia olisi tarjolla, mutta aikuiskoulutustuen lakkauttaminen hankaloittaa uudelleen kouluttautumista. Miten tämä käytännössä näkyy?