5.1.2024 Uutinen

Kylmätehdas Oy osaksi Cerviä

Porvoon Kylmätehdas on sulautunut osaksi Cerviä 1.1.2024 alkaen ja tarjoamme jäähdytystä ja kylmätekniikkaa nyt Cervin lipun alla Itä-Uudellamaallakin.

Kylmätehdas oli aiemmin osa Teknika Groupia, minkä Cervi osti toukokuussa 2023. Sulautumisen yhteydessä kaikki kylmäosaajat siirtyvät Cervin työntekijöiksi ja tarjoavat palvelujaan asiakaskunnalleen kuten tähänkin asti. Yksikkö on erikoistunut kaupan kylmälaitteiden asennuksiin, huoltoon ja korjauksiin.

Kylmämestari Jarno Mäkisen tavoitat numerosta +358 40 071 9493 tai sähköpostilla jarno.makinen@cervi.fi

Cervi Jarno Mäkinen. Kylmämestari.

Kylmätiimi haki uudet Cervin kamppeet jo ennen joulua ja on valmiina palvelemaan asiakkaita.

 

Aiheeseen liittyvät artikkelit

Uutinen

Uutisvirta

31.5.2024

Cervi ostaa Keski-Uudenmaan Ilmastointi Oy:n – Laajennamme palvelutarjontaamme ja vahvistamme yhdessä asemaamme olosuhdetekniikan johtavana yhtiönä.

Cervi on ostanut Keski-Uudenmaan Ilmastointi Oy:n koko osakekannan. Tämä strateginen yritysosto tukee Cervin kasvutavoitteita ja laajentaa palvelutarjontaa entisestään Uudenmaan alueella. Yritykset jatkavat toimintaansa omina yhtiöinään ja omilla brändeillään, tarjoten asiakkaille yhdessä laajemman valikoiman energiatehokkaita jäähdytys-, lämmitys- ja ilmanvaihtoratkaisuja.

14.5.2024

Cervi on mukana laajassa ja monitieteisessä Giant-projektissa

Cervi on mukana laajassa ja monitieteisessä Giant-projektissa, joka keskittyy sisäilman aerosolien moninaisuuteen ja ulkoilman vaikutuksiin. Uusi co-innovation-projekti GIANT käynnistyy yhteistyössä suomalaisten ilmanlaatututkijoiden, alan edelläkävijäyritysten sekä kuntien ja kaupunkien kanssa. Projekti keskittyy sisätilojen aerosoli-ilmiöiden tutkimiseen, WHO:n uusimpien ilmanlaatusuositusten mukauttamiseen käytäntöihin ja suomalaisen korkeatasoisen teknologian markkinoiden edistämiseen. Kolmivuotinen projekti on osittain Business Finlandin rahoittama. GIANT:n kokonaisbudjetti on […]

25.4.2024

Arvostamme asiakkaitamme ja haluamme kuulla heitä

Asiakaspalautteiden merkitys liiketoiminnassa on korvaamaton. Ne eivät ainoastaan anna meille arvokasta tietoa siitä, miten voimme parantaa palveluitamme ja tuotteitamme, vaan myös osoittavat asiakkaidemme luottamuksen ja sitoutumisen merkityksen. Cervin sitoutuminen asiakastyytyväisyyteen ja avoimeen kommunikaatioon heijastuu kaikessa toiminnassamme. Me myös aktiivisesti mittaamme tätä.