23.12.2016 Uutinen

Tiedote: Petri Valve Cervi Talotekniikka Oy:n toimitusjohtajaksi

Cervi Talotekniikka Oy vahvistaa johtoaan. Voimakkaassa kasvuvaiheessa olevan yrityksen toimitusjohtajana on aloittanut Petri Valve, 50.

Valveella on yli 30 vuoden kokemus ilmanvaihtoalalta, ensin Petri Valve Oy:n toimitusjohtajana ja sitten yksikönjohtajana Consti Yhtiöissä.

”Tavoitteemme on nostaa Cervi Talotekniikka Oy valtakunnan johtavaksi täyden ilmanvaihtoalan yritykseksi, ja Petri Valve oli luonnollinen valinta tähän tehtävään”, sanoo Cervi Talotekniikka Oy:n hallituksen puheenjohtaja Karl Jensen.

Cervi Talotekniikka Oy:n hallituksessa on aloittanut myös usean pörssiyhtiön hallitusammattilainen Ben Wrede, 52, joka vahvistaa Cervi Talotekniikka Oy:n kasvustrategiaa.

”Talotekniikka alan tekninen kehitys, sekä prosessien digitalisoituminen asettavat haasteita talotekniikka huollolle jo lähitulevaisuudessa, on hienoa olla mukana omalla kokemuksella kehittämässä Cerviä johtavaksi toimijaksi innovatiivisen ja erittäin motivoituneen henkilöstön kanssa”, Wrede sanoo.

Cervi Talotekniikka Oy on kasvanut voimakkaasti vuonna 2016. Henkilöstön määrä on kolminkertaistunut, tilauskanta ja kova kysyntä ennakoivat kasvutahdin jatkuvan.

”Markkinoilla ei ole toista täyden palvelun ilmanvaihtoyritystä, joka tarjoaa asiakkaalle asiantuntemuksen suunnittelijoiden tuesta aina toteutukseen asti. Rakennamme myös jatkossakin uudenlaisia palvelupaketteja ja vahvistamme energiaosaamistamme”, Valve sanoo.

Cervi Talotekniikka Oy:n osakkaat ovat toimitusjohtaja Petri Valve, myynnistä, markkinoinnista ja viestinnästä vastaava Karl Jensen, 53, ja Cervi Talotekniikka Oy:n perustaja Joni Valkokallio, 36.

Lisätietoja: Petri Valve, 0400 435 447, Ben Wrede, 040 510 5940

Aiheeseen liittyvät artikkelit

Uutisvirta

12.2.2024

Cervi vahvistaa toimintaansa Pirkanmaalla ja Kanta-Hämeessä ostamalla Kylmäset Oy:n.

Yrityskauppa on osa Cervi Groupin strategian mukaista kasvua ja laajentaa olosuhdetekniikan tarjontaa kaupan kylmän ja kriittisen kylmän osalta merkittävästi.

19.1.2024

Cervin palvelut laajenivat Etelä-Savoon

Cervi laajensi palveluitaan Etelä-Savoon, kun kaksi alan huippuosaajaa, Juha Kilkki ja Jorma Karvinen, liittyivät lokakuussa Cervin Huippujengiin. Heillä on vankka kokemus ilmanvaihto- ja nuohousalalta, sekä vahvat suhteet Mikkelin ja Etelä-Savon asiakkaisiin.

15.1.2024

Cervin kasvu jatkuu – vahvistamme olosuhdetekniikan osaamistamme ostamalla kotkalaisen Kylmähuolto Miikkulaisen

Ilmanvaihtoon, jäähdytykseen ja lämmitykseen erikoistunut Cervi Group ostaa kotkalaisen Kylmähuolto Miikkulainen Oy:n koko osakekannan. Kaupan myötä olosuhdetekniikkaan erikoistunut Cervi Group saa lisää osaamista entistä energiatehokkaampiin ilmanvaihdon, lämmityksen ja viilennyksen ratkaisuihin, joiden tarve Suomen olosuhteissa on kasvanut.