23.12.2016 Uutinen

Tiedote: Petri Valve Cervi Talotekniikka Oy:n toimitusjohtajaksi

Cervi Talotekniikka Oy vahvistaa johtoaan. Voimakkaassa kasvuvaiheessa olevan yrityksen toimitusjohtajana on aloittanut Petri Valve, 50.

Valveella on yli 30 vuoden kokemus ilmanvaihtoalalta, ensin Petri Valve Oy:n toimitusjohtajana ja sitten yksikönjohtajana Consti Yhtiöissä.

”Tavoitteemme on nostaa Cervi Talotekniikka Oy valtakunnan johtavaksi täyden ilmanvaihtoalan yritykseksi, ja Petri Valve oli luonnollinen valinta tähän tehtävään”, sanoo Cervi Talotekniikka Oy:n hallituksen puheenjohtaja Karl Jensen.

Cervi Talotekniikka Oy:n hallituksessa on aloittanut myös usean pörssiyhtiön hallitusammattilainen Ben Wrede, 52, joka vahvistaa Cervi Talotekniikka Oy:n kasvustrategiaa.

”Talotekniikka alan tekninen kehitys, sekä prosessien digitalisoituminen asettavat haasteita talotekniikka huollolle jo lähitulevaisuudessa, on hienoa olla mukana omalla kokemuksella kehittämässä Cerviä johtavaksi toimijaksi innovatiivisen ja erittäin motivoituneen henkilöstön kanssa”, Wrede sanoo.

Cervi Talotekniikka Oy on kasvanut voimakkaasti vuonna 2016. Henkilöstön määrä on kolminkertaistunut, tilauskanta ja kova kysyntä ennakoivat kasvutahdin jatkuvan.

”Markkinoilla ei ole toista täyden palvelun ilmanvaihtoyritystä, joka tarjoaa asiakkaalle asiantuntemuksen suunnittelijoiden tuesta aina toteutukseen asti. Rakennamme myös jatkossakin uudenlaisia palvelupaketteja ja vahvistamme energiaosaamistamme”, Valve sanoo.

Cervi Talotekniikka Oy:n osakkaat ovat toimitusjohtaja Petri Valve, myynnistä, markkinoinnista ja viestinnästä vastaava Karl Jensen, 53, ja Cervi Talotekniikka Oy:n perustaja Joni Valkokallio, 36.

Lisätietoja: Petri Valve, 0400 435 447, Ben Wrede, 040 510 5940

Aiheeseen liittyvät artikkelit

Uutisvirta

31.5.2024

Cervi ostaa Keski-Uudenmaan Ilmastointi Oy:n – Laajennamme palvelutarjontaamme ja vahvistamme yhdessä asemaamme olosuhdetekniikan johtavana yhtiönä.

Cervi on ostanut Keski-Uudenmaan Ilmastointi Oy:n koko osakekannan. Tämä strateginen yritysosto tukee Cervin kasvutavoitteita ja laajentaa palvelutarjontaa entisestään Uudenmaan alueella. Yritykset jatkavat toimintaansa omina yhtiöinään ja omilla brändeillään, tarjoten asiakkaille yhdessä laajemman valikoiman energiatehokkaita jäähdytys-, lämmitys- ja ilmanvaihtoratkaisuja.

14.5.2024

Cervi on mukana laajassa ja monitieteisessä Giant-projektissa

Cervi on mukana laajassa ja monitieteisessä Giant-projektissa, joka keskittyy sisäilman aerosolien moninaisuuteen ja ulkoilman vaikutuksiin. Uusi co-innovation-projekti GIANT käynnistyy yhteistyössä suomalaisten ilmanlaatututkijoiden, alan edelläkävijäyritysten sekä kuntien ja kaupunkien kanssa. Projekti keskittyy sisätilojen aerosoli-ilmiöiden tutkimiseen, WHO:n uusimpien ilmanlaatusuositusten mukauttamiseen käytäntöihin ja suomalaisen korkeatasoisen teknologian markkinoiden edistämiseen. Kolmivuotinen projekti on osittain Business Finlandin rahoittama. GIANT:n kokonaisbudjetti on […]

25.4.2024

Arvostamme asiakkaitamme ja haluamme kuulla heitä

Asiakaspalautteiden merkitys liiketoiminnassa on korvaamaton. Ne eivät ainoastaan anna meille arvokasta tietoa siitä, miten voimme parantaa palveluitamme ja tuotteitamme, vaan myös osoittavat asiakkaidemme luottamuksen ja sitoutumisen merkityksen. Cervin sitoutuminen asiakastyytyväisyyteen ja avoimeen kommunikaatioon heijastuu kaikessa toiminnassamme. Me myös aktiivisesti mittaamme tätä.