23.12.2016 Uutinen

Tiedote: Petri Valve Cervi Talotekniikka Oy:n toimitusjohtajaksi

Cervi Talotekniikka Oy vahvistaa johtoaan. Voimakkaassa kasvuvaiheessa olevan yrityksen toimitusjohtajana on aloittanut Petri Valve, 50.

Valveella on yli 30 vuoden kokemus ilmanvaihtoalalta, ensin Petri Valve Oy:n toimitusjohtajana ja sitten yksikönjohtajana Consti Yhtiöissä.

”Tavoitteemme on nostaa Cervi Talotekniikka Oy valtakunnan johtavaksi täyden ilmanvaihtoalan yritykseksi, ja Petri Valve oli luonnollinen valinta tähän tehtävään”, sanoo Cervi Talotekniikka Oy:n hallituksen puheenjohtaja Karl Jensen.

Cervi Talotekniikka Oy:n hallituksessa on aloittanut myös usean pörssiyhtiön hallitusammattilainen Ben Wrede, 52, joka vahvistaa Cervi Talotekniikka Oy:n kasvustrategiaa.

”Talotekniikka alan tekninen kehitys, sekä prosessien digitalisoituminen asettavat haasteita talotekniikka huollolle jo lähitulevaisuudessa, on hienoa olla mukana omalla kokemuksella kehittämässä Cerviä johtavaksi toimijaksi innovatiivisen ja erittäin motivoituneen henkilöstön kanssa”, Wrede sanoo.

Cervi Talotekniikka Oy on kasvanut voimakkaasti vuonna 2016. Henkilöstön määrä on kolminkertaistunut, tilauskanta ja kova kysyntä ennakoivat kasvutahdin jatkuvan.

”Markkinoilla ei ole toista täyden palvelun ilmanvaihtoyritystä, joka tarjoaa asiakkaalle asiantuntemuksen suunnittelijoiden tuesta aina toteutukseen asti. Rakennamme myös jatkossakin uudenlaisia palvelupaketteja ja vahvistamme energiaosaamistamme”, Valve sanoo.

Cervi Talotekniikka Oy:n osakkaat ovat toimitusjohtaja Petri Valve, myynnistä, markkinoinnista ja viestinnästä vastaava Karl Jensen, 53, ja Cervi Talotekniikka Oy:n perustaja Joni Valkokallio, 36.

Lisätietoja: Petri Valve, 0400 435 447, Ben Wrede, 040 510 5940

Aiheeseen liittyvät artikkelit

Uutisvirta

5.5.2022

Cervi jatkaa vahvaa kasvuaan myös vuoden 2022 ensimmäisellä kvartaalilla – “Selvisimme vaikeista ajoista joukkueena yhdessä innovatiivisesti uusia mahdollisuuksia etsien”

Cervi-konsernilla koronavuodet huipentuivat 30 prosentin kasvuun. Taustalla on lisääntynyt ymmärrys sisäilmasta sekä tarve entistä energiatehokkaammille ilmanvaihdon ratkaisuille, mihin vastasimme palveluita kehittämällä. Viime vuonna ja alkuvuonna toteutetut yritysostot vahvistavat Cervin eturintamaa, ja nyt näytämme suuntaa älyteknologian hyödyntämisessä alalla. Strategiamme nojaa vahvasti ammattitaitoiseen ja sitoutuneeseen henkilökuntaan, jonka osaamista ja työssä viihtyvyyttä kehitämme jatkuvasti.

4.4.2022

Cervi ostaa digitalisaatioon ja IoT-teknologiaan erikoistuneen ControlThings Oy Ab:n liiketoiminnan.

Tuomalla digitalisaation lähemmäs ydinliiketoimintaa pystymme entistä paremmin tarjoamaan asiakkaillemme älykästä ja energiatehokasta olosuhdetekniikkaa ilmanvaihdon ja viilennyksen osalta. Liiketoimintakauppa vahvistaa Cervin edelläkävijyyttä ilmanvaihtoalan toimijana.

18.3.2022

Pidä huolta itsestäsi, pidä huolta kaveristasi

Käynnistimme Cervissä Pidä huolta-hankkeen, jonka tavoitteena on tuoda työturvallisuuteen ja työhyvinvointiin tähtäävät toimet näkyväksi konkreettisilla teoilla. Pidämme huolta paitsi itsestämme myös työkaverista positiivisen puuttumisen keinoin, esimerkiksi ohjaamalla turvallisiin työtapoihin. Kyseessä on pitkäaikainen hanke, joka on jatkossa osa Cervin toimintatapaa.

Bureau veritas

bureau veritas