23.12.2016 Uutinen

Tiedote: Petri Valve Cervi Talotekniikka Oy:n toimitusjohtajaksi

Cervi Talotekniikka Oy vahvistaa johtoaan. Voimakkaassa kasvuvaiheessa olevan yrityksen toimitusjohtajana on aloittanut Petri Valve, 50.

Valveella on yli 30 vuoden kokemus ilmanvaihtoalalta, ensin Petri Valve Oy:n toimitusjohtajana ja sitten yksikönjohtajana Consti Yhtiöissä.

”Tavoitteemme on nostaa Cervi Talotekniikka Oy valtakunnan johtavaksi täyden ilmanvaihtoalan yritykseksi, ja Petri Valve oli luonnollinen valinta tähän tehtävään”, sanoo Cervi Talotekniikka Oy:n hallituksen puheenjohtaja Karl Jensen.

Cervi Talotekniikka Oy:n hallituksessa on aloittanut myös usean pörssiyhtiön hallitusammattilainen Ben Wrede, 52, joka vahvistaa Cervi Talotekniikka Oy:n kasvustrategiaa.

”Talotekniikka alan tekninen kehitys, sekä prosessien digitalisoituminen asettavat haasteita talotekniikka huollolle jo lähitulevaisuudessa, on hienoa olla mukana omalla kokemuksella kehittämässä Cerviä johtavaksi toimijaksi innovatiivisen ja erittäin motivoituneen henkilöstön kanssa”, Wrede sanoo.

Cervi Talotekniikka Oy on kasvanut voimakkaasti vuonna 2016. Henkilöstön määrä on kolminkertaistunut, tilauskanta ja kova kysyntä ennakoivat kasvutahdin jatkuvan.

”Markkinoilla ei ole toista täyden palvelun ilmanvaihtoyritystä, joka tarjoaa asiakkaalle asiantuntemuksen suunnittelijoiden tuesta aina toteutukseen asti. Rakennamme myös jatkossakin uudenlaisia palvelupaketteja ja vahvistamme energiaosaamistamme”, Valve sanoo.

Cervi Talotekniikka Oy:n osakkaat ovat toimitusjohtaja Petri Valve, myynnistä, markkinoinnista ja viestinnästä vastaava Karl Jensen, 53, ja Cervi Talotekniikka Oy:n perustaja Joni Valkokallio, 36.

Lisätietoja: Petri Valve, 0400 435 447, Ben Wrede, 040 510 5940

Aiheeseen liittyvät artikkelit

Uutisvirta

26.5.2020

Jatkamme taas savuhormien nuohousta

Nuohousalan keskusliitto ja Sisäministeriö ovat 13.5.2020 luopuneet suosituksesta nuohousten siirtämiseksi koronavirusepidemian aikana. Paloturvallisuussyistä on tärkeää, etteivät rakennusten omistajat siirrä nuohouksia perusteettomasti ja että säännöllisessä käytössä olevat tulisijat ja savuhormit nuohotaan säädetyin määrävälein.

6.5.2020

Tiedote: Huippukasvun tehnyt Cervi käänsi koronakriisin mahdollisuudeksi: “Siirryimme suoraan strategian seuraavaan vaiheeseen”

Liikevaihdossa 75 prosentin kasvu – yksi kilpailutekijöistä on digitaalinen edelläkävijyys alalla. Koronapandemia vauhditti suunnitelmia uuteen suuntaan.

24.4.2020

Markus Salmelasta yksikönpäällikkö Cervin IV-huoltoon Uudellemaalle

On hienoa saada jakaa vastuuta eteenpäin Markukselle nimeämällä hänet yksikönpäälliköksi huoltoon Uudellemaalle. Cervin kasvaessa myös cerviläiset kasvavat tehtävissään sekä joukkueena että yksilöinä.

Bureau veritas

bureau veritas