19.8.2019 Uutinen

Tiedote: Vahvassa kasvussa oleva Cervi Talotekniikka Oy laajentaa toimintaansa Varsinais-Suomeen

Ilmanvaihtoalalla voimakkaasti kasvava Cervi laajentaa toimintaansa Varsinais-Suomeen ja avaa toimiston Turkuun. Aluepäälliköksi on nimitetty 16.8. alkaen Niko Atosuo.

turku-suomen-ilmakuva
Kuva: ePressi/Turun kaupunki, Suomen Ilmakuva

Niko Atosuo on yrittäjätaustainen ilmanvaihtoalan ammattilainen, joka tuntee alueen asiakaskunnan.

”Nuoresta iästäni huolimatta olen jo kerännyt kokemusta monesta alan työstä. Haluan kehittyä työssäni jatkuvasti. Olen erittäin innoissani mahdollisuudesta tehdä cerviläisenä jotakin uutta Turun alueella ja tuoda lisää ammattitaitoa markkinoille. Minulla on joukkueurheilutausta ja haluan vetää työtä samalla mentaliteetilla. Työt hoidetaan hyvällä fiiliksellä porukalla ja muistetaan jeesata tarpeen tullen”, Atosuo sanoo.

”Hän oli helppo ja luonnollinen valinta Cervin jengiin ja edustaa hyvin yrityksemme arvoja ja toimintaperiaatteitamme”, sanoo toimitusjohtaja Petri Valve.

Turku on luonnollinen jatko Cervin kasvualueeksi, koska yritys on jo jonkin verran tehnyt siellä töitä. Alueella toimii useita Cervin kumppaneita ja palveluille on jo ollut tilausta. Cervin palvelut ja työt Varsinais-Suomessa kattavat kaiken ilmanvaihdon huoltamisesta korjaamiseen ja saneeraamiseen. Cervi myös konsultoi ja tekee yhteistyötä muun muassa ilmanvaihdon suunnittelun kanssa.

”Odotukset Turun toiminnasta ovat korkeat. Haluamme esitellä uudenlaisen vaihtoehdon ilmanvaihtoalan yrityksenä. Uskomme vahvasti hyvään joukkueeseemme ja käytössämme oleviin digitaalisiin ratkaisuihin. Toivomme, että asiakkaat löytävät meidät ja palvelumme ja että täytämme heidän odotuksensa”, Valve sanoo.

Vuonna 2014 perustettu Cervi toimii pääkaupunkiseudun ja Uudenmaan lisäksi Kymenlaaksossa, Pirkanmaalla ja nyt myös Varsinais-Suomessa. Yhtiön palveluksessa on 130 ilmanvaihtoalan ammattialaista. Rakennuslehden Suurimmat vertailussa Cervi löytyy liikevaihdon muutoksen osalta jo kolmanneksi eniten kasvaneena talotekniikkaurakoitsijana.

Missiomme on olla asiakkaille paras ilmanvaihdon kumppani. Haluamme ymmärtää aidosti asiakkaan tarpeet ja tuoda heille ratkaisuja ja palveluja, joilla parannamme ilman laatua ja siten elämänlaatua. Taloudellisen säästön lisäksi säästyy energiaa ja luonnonvaroja, ja hiilijalanjälki pienenee.

Lisätietoja:

Petri Valve, toimitusjohtaja
Cervi Talotekniikka Oy
petri.valve@cervi.fi
p. 0400 435 447

Niko Atosuo, aluepäällikkö Varsinais-Suomi
Cervi Talotekniikka Oy
niko.atosuo@cervi.fi

Aiheeseen liittyvät artikkelit

Uutisvirta

8.11.2022

Cervi ottaa harppauksen matkalla alan kirkkaimmaksi tähdeksi – kehitystä mahdollistamaan uusi omistajakumppani Intera Partners

Cervi saa omistajakumppanikseen kotimaisen pääomasijoitusyhtiön Intera Partnersin. Kauppa kääntää uuden sivun Cervin tarinassa ja mahdollistaa yhtiölle seuraavan vaiheen kunnianhimoisen kasvun ja kehityksen. Arjen toimintaa Cervi jatkaa omana itsenäisenä yrityksenään ja haluaa olla asiakkailleen jatkossakin energiatehokkaan olosuhdetekniikan ketterä ja luotettava kumppani.  Monen menestyneen kasvutarinan takaa löytyvä pääomasijoittaja Intera Partners tulee Cervin uudeksi omistajakumppaniksi yhtiön avainhenkilöiden Petri Valveen […]

6.10.2022

Cerville kunniamaininta Kultainen kypärä -työturvallisuuskilpailussa

Cervi on panostanut vahvasti työturvallisuuden kehittämiseen. Yrityksessä on otettu käyttöön Pidä Huolta! -toimintatapa, jonka tarkoituksena on osallistaa henkilöstöä työturvallisuuden kehittämiseen. Tavoitteena on luoda positiivisen puuttumisen kulttuuri, jossa henkilöstön voimin voidaan ylläpitää ja kehittää työkykyä ja työturvallisuutta. Valintaraati halusikin poikkeuksellisesti antaa erityisen kunniamaininnan Cervi Talotekniikka Oy:lle Kultainen kypärä -työturvallisuuskilpailussa. Minua ilahduttaa erityisesti se, että Cervissä työntekijöitä […]

5.5.2022

Cervi jatkaa vahvaa kasvuaan myös vuoden 2022 ensimmäisellä kvartaalilla – “Selvisimme vaikeista ajoista joukkueena yhdessä innovatiivisesti uusia mahdollisuuksia etsien”

Cervi-konsernilla koronavuodet huipentuivat 30 prosentin kasvuun. Taustalla on lisääntynyt ymmärrys sisäilmasta sekä tarve entistä energiatehokkaammille ilmanvaihdon ratkaisuille, mihin vastasimme palveluita kehittämällä. Viime vuonna ja alkuvuonna toteutetut yritysostot vahvistavat Cervin eturintamaa, ja nyt näytämme suuntaa älyteknologian hyödyntämisessä alalla. Strategiamme nojaa vahvasti ammattitaitoiseen ja sitoutuneeseen henkilökuntaan, jonka osaamista ja työssä viihtyvyyttä kehitämme jatkuvasti.

Bureau veritas

bureau veritas