19.8.2019 Uutinen

Tiedote: Vahvassa kasvussa oleva Cervi Talotekniikka Oy laajentaa toimintaansa Varsinais-Suomeen

Ilmanvaihtoalalla voimakkaasti kasvava Cervi laajentaa toimintaansa Varsinais-Suomeen ja avaa toimiston Turkuun. Aluepäälliköksi on nimitetty 16.8. alkaen Niko Atosuo.

turku-suomen-ilmakuva
Kuva: ePressi/Turun kaupunki, Suomen Ilmakuva

Niko Atosuo on yrittäjätaustainen ilmanvaihtoalan ammattilainen, joka tuntee alueen asiakaskunnan.

”Nuoresta iästäni huolimatta olen jo kerännyt kokemusta monesta alan työstä. Haluan kehittyä työssäni jatkuvasti. Olen erittäin innoissani mahdollisuudesta tehdä cerviläisenä jotakin uutta Turun alueella ja tuoda lisää ammattitaitoa markkinoille. Minulla on joukkueurheilutausta ja haluan vetää työtä samalla mentaliteetilla. Työt hoidetaan hyvällä fiiliksellä porukalla ja muistetaan jeesata tarpeen tullen”, Atosuo sanoo.

”Hän oli helppo ja luonnollinen valinta Cervin jengiin ja edustaa hyvin yrityksemme arvoja ja toimintaperiaatteitamme”, sanoo toimitusjohtaja Petri Valve.

Turku on luonnollinen jatko Cervin kasvualueeksi, koska yritys on jo jonkin verran tehnyt siellä töitä. Alueella toimii useita Cervin kumppaneita ja palveluille on jo ollut tilausta. Cervin palvelut ja työt Varsinais-Suomessa kattavat kaiken ilmanvaihdon huoltamisesta korjaamiseen ja saneeraamiseen. Cervi myös konsultoi ja tekee yhteistyötä muun muassa ilmanvaihdon suunnittelun kanssa.

”Odotukset Turun toiminnasta ovat korkeat. Haluamme esitellä uudenlaisen vaihtoehdon ilmanvaihtoalan yrityksenä. Uskomme vahvasti hyvään joukkueeseemme ja käytössämme oleviin digitaalisiin ratkaisuihin. Toivomme, että asiakkaat löytävät meidät ja palvelumme ja että täytämme heidän odotuksensa”, Valve sanoo.

Vuonna 2014 perustettu Cervi toimii pääkaupunkiseudun ja Uudenmaan lisäksi Kymenlaaksossa, Pirkanmaalla ja nyt myös Varsinais-Suomessa. Yhtiön palveluksessa on 130 ilmanvaihtoalan ammattialaista. Rakennuslehden Suurimmat vertailussa Cervi löytyy liikevaihdon muutoksen osalta jo kolmanneksi eniten kasvaneena talotekniikkaurakoitsijana.

Missiomme on olla asiakkaille paras ilmanvaihdon kumppani. Haluamme ymmärtää aidosti asiakkaan tarpeet ja tuoda heille ratkaisuja ja palveluja, joilla parannamme ilman laatua ja siten elämänlaatua. Taloudellisen säästön lisäksi säästyy energiaa ja luonnonvaroja, ja hiilijalanjälki pienenee.

Lisätietoja:

Petri Valve, toimitusjohtaja
Cervi Talotekniikka Oy
petri.valve@cervi.fi
p. 0400 435 447

Niko Atosuo, aluepäällikkö Varsinais-Suomi
Cervi Talotekniikka Oy
niko.atosuo@cervi.fi

Aiheeseen liittyvät aiheet

Uutisvirta

11.11.2019

Hyvä sisäilma on monen asian summa – toimivan ilmanvaihdon lisäksi merkitystä on muun muassa materiaalivalinnoilla ja lämpötilalla

Laadukkaan sisäilman peruspilari on riittävä ja hyvä ilmanvaihto. Katso videolta, mitä ilmanvaihdon erikoisasiantuntija Cervin Petri Valve kertoo puhtaasta sisäilmasta.

11.11.2019

Lisääntynyt kiinnostus sisäilmaa kohtaan on kiihdyttänyt Cervin kovaan kasvuun

Cervissä arvokkainta ovat ihmiset ja hyvä työilmapiiri, kertovat kehitysjohtaja Karl Jensen ja toimitusjohtaja Petri Valve. Yritys on kasvanut kolmessa vuodessa 8 henkilön pienyrityksestä yli 130 alan osaajaa työllistäväksi valtakunnalliseksi toimijaksi.

6.11.2019

Puhdas sisäilma on vastuullisuusasia

Digitalisaatio ei ole pelkkää puhetta kiinteistöjen ilmanvaihdossa. Teknologian nopea kehitys ja anturitekniikan halpeneminen mahdollistavat sekä energiasäästöjä että parempaa sisäilmaa.

Sähköpostiosoite

Bureau veritas