Case: OP Isännöinti Itä-Uusimaa Oy
Ilmanvaihto on aina tapetilla. Koen, että homma on meidän asiakkaillemme räätälöityä ja meillä on molemminpuolista luottamusta tekemiseen ja toimintakykyyn.
OP Isännöinti Itä-Uusimaa Oy:llä on toimintaa Porvoossa, Mäntsälässä, Sipoossa, Loviisassa ja Helsingissä. Yritys vastaa 375 yhtiön isännöinnistä, johon mahtuu mukaan sekä asuin- että liikekiinteistöjä noin 10500 huoneiston verran. Mukana on muutama suurkeittiökin. Isännöitsijä Johan Nyholmin mukaan ilmanvaihto on aina tapetilla ja työskentely ihmisten kodeissa, asettaa korkeat vaatimukset työn tekijöille ja työlle. Näin hän kertoo yhteistyöstä Cervin kanssa:
”Cervin kanssa on tehty ilmanvaihdon puhdistustöitä ja huoltoja jo pitkään. Muutamiin kohteisiin on tehty myös ilmanvaihdon modernisointeja asentamalla uudet energiaa säästävät laitteet ja venttiilit.
Yhteistyö Cervin kanssa alkoi jo vuonna 2016 Petri Valveen ja Karl Jensenin tulessa vetämään Cervin toimintaa. Petri on IV-alan yksi Suomen painavimpia nimiä ja hänellä on paljon syväosaamista taustalla.
Homma on meidän asiakkaillemme räätälöityä
Toiminta Cervin kanssa on onnistunut erityisen hyvin. Heti alkuun luotiin toimiva systeemi, jota on matkan varrella yhdessä myös kehitetty – aina siitä lähtien miten laaditaan tiedotteet ja pidetään vuorovaikutusta yllä. Koen, että homma on meidän asiakkaillemme räätälöityä ja meillä on molemminpuolista luottamusta tekemiseen ja toimintakykyyn.
Pysyn hyvin kärryillä missä mennään. Cervin Saara-järjestelmä kertoo minulle tilannetiedot projekteista ja voin puolestani tiedottaa asioista eteenpäin. Raportointi ja sen yhteydessä tulevat toimenpidesuositukset ovat erinomaisia. Lisäksi suurimpaan osaan niistä Cervi voi tarjota korjaukset. Arvokkaaksi koen, että voin siitä huolimatta pyytää vertailevan tarjouksen muualtakin, eikä raportti mitenkään sido asiakasta.
Työskentely ihmisten kodeissa, asettaa korkeat vaatimukset työn tekijöille ja työlle
Vaadin yhteistyökumppaneilta paljon, koska minun toimintani mitataan usein heidän työnsä laadun kautta. Jos jotain töpeksitään, niin se on kuin minä olisin epäonnistunut ja sitä en hyväksy.
Työskentely ihmisten kodeissa, asettaa korkeat vaatimukset työn tekijöille ja työlle. Näihinkin Cervi on vastannut hyvin. Kun asiat tapahtuu, huomamaattomasti, niin silloin homma toimii. Huonoa palautetta ei ole juurikaan tullut. Asukastiedotteet ovat selkeitä ja saan tiedon niiden jakelusta etukäteen, vaikka Cervi hoitaakin ne puolestani.
Nämä kaikki ovat erittäin hyviä juttuja – myös se, että on mahdollista tehdä palveluista ylläpitosopimuksia.”