Nuohousalan keskusliitto ja Sisäministeriö ovat 13.5.2020 luopuneet suosituksesta nuohousten siirtämiseksi koronavirusepidemian aikana. Paloturvallisuussyistä on tärkeää, etteivät rakennusten omistajat siirrä nuohouksia perusteettomasti ja että säännöllisessä käytössä olevat tulisijat ja savuhormit nuohotaan säädetyin määrävälein.








