4.12.2016 Uutinen

Cervi Talotekniikka tarjoaa Huolenpitosopimuksen: Huoleton ilmavaihdon ratkaisu taloyhtiölle ja isännöitsijälle 

Cervin huolenpitosopimus pitää sisällään ilmanvaihtojärjestelmän säännölliset huoltotoimenpiteet kuten kojehuollot, suodattimien vaihdot, puhdistus, mittaus ja säätö. Sopimusta edeltää IV-järjestelmän kartoitus, jossa todennetaan mahdolliset viat ja puutteet. Tämän perusteella tehdään lyhyen ja pitkän aikaväilin korjaussuunnitelma.

Haluatko helpottaa säännöllisiä ilmanvaihdon huoltotoimenpiteitä?

 

Aiheeseen liittyvät artikkelit

Uutinen

Uutisvirta

31.5.2024

Cervi ostaa Keski-Uudenmaan Ilmastointi Oy:n – Laajennamme palvelutarjontaamme ja vahvistamme yhdessä asemaamme olosuhdetekniikan johtavana yhtiönä.

Cervi on ostanut Keski-Uudenmaan Ilmastointi Oy:n koko osakekannan. Tämä strateginen yritysosto tukee Cervin kasvutavoitteita ja laajentaa palvelutarjontaa entisestään Uudenmaan alueella. Yritykset jatkavat toimintaansa omina yhtiöinään ja omilla brändeillään, tarjoten asiakkaille yhdessä laajemman valikoiman energiatehokkaita jäähdytys-, lämmitys- ja ilmanvaihtoratkaisuja.

14.5.2024

Cervi on mukana laajassa ja monitieteisessä Giant-projektissa

Cervi on mukana laajassa ja monitieteisessä Giant-projektissa, joka keskittyy sisäilman aerosolien moninaisuuteen ja ulkoilman vaikutuksiin. Uusi co-innovation-projekti GIANT käynnistyy yhteistyössä suomalaisten ilmanlaatututkijoiden, alan edelläkävijäyritysten sekä kuntien ja kaupunkien kanssa. Projekti keskittyy sisätilojen aerosoli-ilmiöiden tutkimiseen, WHO:n uusimpien ilmanlaatusuositusten mukauttamiseen käytäntöihin ja suomalaisen korkeatasoisen teknologian markkinoiden edistämiseen. Kolmivuotinen projekti on osittain Business Finlandin rahoittama. GIANT:n kokonaisbudjetti on […]

25.4.2024

Arvostamme asiakkaitamme ja haluamme kuulla heitä

Asiakaspalautteiden merkitys liiketoiminnassa on korvaamaton. Ne eivät ainoastaan anna meille arvokasta tietoa siitä, miten voimme parantaa palveluitamme ja tuotteitamme, vaan myös osoittavat asiakkaidemme luottamuksen ja sitoutumisen merkityksen. Cervin sitoutuminen asiakastyytyväisyyteen ja avoimeen kommunikaatioon heijastuu kaikessa toiminnassamme. Me myös aktiivisesti mittaamme tätä.