Hyvää fiilistä ja hyvää terveyttä Cervin sähköisillä henkilöstöeduilla

Liikunta ja kulttuuriedut ovat jo monelle tuttuja henkilöstöetuja, ja Cervissäkin ne ovat olleet käytössä pitkään. Haluamme tukea henkilöstön hyvinvointia monipuolisesti. Otimme nyt syksyllä kaikille käyttöön liikunnan ja kulttuurietujen lisäksi myös hyvinvointipalvelut.

Henkilöstöetu on aika mukava juttu. Se voi tarkoittaa esimerkiksi jännittävää lätkämatsia, kaupungin parhaita konsertteja tai hauskaa teatteri-iltaa ja nyt myös hierontaa, josta hartiat kiittävät.

Cervi maksaa puolet käytetyistä palvelusta ja etujen käyttäminen on mukavaa Epassi Flex palvelulla. Ne kulkevat mukana puhelimessa ja ovat siten aina käden ulottuvilla. Sähköisessä maksussa palveluista maksetaan kerralla vain sen verran kuin tarvitaan ja etuja voi ladata käyttöön juuri silloin kun siihen on tarvetta. Epassilla palveluita voi maksaa jo yli 25 000 paikassa ympäri Suomen.

Tuemme henkilöstöämme monipuolisesti

Hyvinvointipalvelut ovat osa Cervin työterveyshuollon suunnitelmaa, joka kattaa jo ilmaiseksi työterveystiimin ja työfysioterapeutin laajennetun käytön. Epassista cerviläiset voivat lisäksi ostaa mm. hierontaa, fysioterapiaa, osteopatiaa, naprapaatin käsittelyjä, ravitsemusohjausta, silmä- ja hammaslääkäripalveluita, ja jopa erikoislääkärikäynnit ovat mahdollisia.

Henkilöstöetuja voi käyttää juuri niin kuin itse parhaakseen katsoo. Epassin kautta saataviin liikuntaetuihin kuuluvat esimerkiksi useimmat urheiluseurat, uimahallit, kuntosalit, personal trainereita, koirakouluja, golfia ja ryhmäliikuntatunteja. Kulttuurieduista löytyvät taas mm. konsertit, museot, leffateatterit ja näyttelyt, jääkiekkomatsit, kansalaisopiston palveluja ja musiikkikoulukin.

Olipa sitä helppo käyttää, kertovat Cerviläiset Epassin apista.

Koska kortteja tai seteleitä ei tarvita, Epassin käytöstä ei synny paperi- tai muoviroskaa ja edut kulkevat mukana siellä missä puhelinkin.

 

Aiheeseen liittyvät artikkelit

Töissä Cervillä

Uutisvirta

12.4.2021

Nenä – satu, joka kannattaa lukea

Cervin toimitusjohtaja Petri Valve avaa tarina-arkkunsa ja pohtii asiantuntijuutta. Kuten aina, tässäkin sadussa piilee arvokas opetus.

17.3.2021

Paula Asikainen, talouspäällikkö

Jokainen kohtaaminen, hyvään asiakaskokemukseen panostaminen, näkyy lopulta luvuissa. Palveleminen ei ole rahasta vaan asenteesta kiinni.

17.3.2021

Minna “Mimmi” Fagerlund, HR- ja hallintojohtaja

Meillä ei ole HR-osastoa vaan meillä kohdataan henkilökohtaisesti. Saamme jatkuvasti palautetta, että tällaista ei ole ennen nähty. Täällä on hyvä meininki.

Bureau veritas

bureau veritas